FUNDERING..

Jag tror att jag kommer att lägga den här bloggen på hyllan ett tag då jag mest bloggar i min andra blogg - www.ettlivsomdiabetiker.blogg.se! Jag får se om jag kommer att blogga mer i denna eller om jag bara kommer att fortsätta blogga på min andra.

Sitter även och funderar på om jag skulle slå ihop den här bloggen + min diabetesblogg till en ny blogg. Där ni kommer att kunna läsa om alla tokigheter som ni har kunnat göra i denna, men det kommer finnas en kategori där ni kan läsa om diabetes också. Det blir liksom en blogg om min vardag, där även min diabetes har en stor del. Jag tror att det kommer bli en roligare blogg än båda dessa.

Så vad tycker ni, låter det som en bättre idé? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag röstar för en blogg!

2010-03-08 @ 18:10:13
Postat av: Bettan

Jag röstar för sammanslagning :)!

2010-03-08 @ 22:06:06
URL: http://ekronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0