ÄNTLIGEN HÄR IGEN!

Halloj!

Längesen jag bloggade i den här bloggen nu, har mest skrivit på min andra www.ettlivsomdiabetiker.blogg.se.. Det blir så ibland när man startar nåt nytt, att det gamla liksom hamnar lite efter. Hur som helst, tänkte ta mig i kragen & skriva lite på denna också. Det har inte direkt hänt något speciellt sedan mitt sista inlägg. Igår spelade vi match mot kista & äntligen lossnade det för oss. Det blev seger med 7-2. Och då ska jag tillägga att vi fick ha en utespelare i mål eftersom båda våra målvakter är sjuka :/

Idag händer inget speciellt heller. Tänkte titta på lite innebandy på tv snart, falun-tyresö. Idag ska caperio välja vilka dem ska möta i slutspelet, kan bli intressant. Hoppas på att caperio spelar i globen i år :) Heja heja!

Igår fick jag en lila gosedjurselefant -heffaklumpen- av cissi, jättesöt :D Tack gumman! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0