UTE UR DIMMAN! ;)

IGÅR;

Igår var det partaj för hela slanten & det var riktigt jäkla roligt! :D Började med att jag & cissi gick hem till katta. Där sjöng dem - katta, malin, ida & hanna - singstar för fulla halsar när vi kom! Tittade på ett bildspel som katta hade gjort, alltid kul med sådana men det finns ju sjuka bilder på en ;P Tur nog att det inte bara är på mig ;) Haha men jag bjuder på dem! :) Och vilken partyhatt brudarna hade köpt.. En blå bygghjälm med en massa slangar & plats för 2 burkar, jag får nog lägga upp en bild så att ni förstår ;) Rätt snyggt att jag dessutom har kattas läckra 2010 glasögon på mig, men äsch - jag bjuder på denna! :D
Runt niotiden åkte vi vidare hem till lina & tess & där var det partaj :) Bettan & jag bestämde att färga mitt hår en annan dag istället & glida in i dimman! ;D Hur som helst var det grymt kul igår & jag tackar alla som var där för en underbar kväll! 



Tack - lina, tess, carro, bettan, malin, grodan, cissi, ida, malin, hanna & katta! <3

IDAG;
Idag blir det lugnt hemma, jag & mamma har fortsatt att städa undan julen här hemma så nu är det inte alls mycket kvar :) Ikväll bär det av till tibblehallen för att titta på caperio-storvreta! :D Jag tror att det kommer att bli en grym match så det ska bli nice, är riktigt taggad! :D Kom igen nu caperio, nu är det bara att ladda batterierna & tagga till rejält! :D

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv för igår!

Tror alla hade skit kul!!

2010-01-10 @ 20:15:52
URL: http://linalw.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: nej.. det var det verkligen inte. Blev väldigt besviken. Jag ska iaf skicka tillbaka dem så får vi se.



Hur är det med dig då?



Kram

2010-01-11 @ 14:54:56
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

ok, förskyldning är inge vidare.. krya på dig! Kram

2010-01-12 @ 14:58:56
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0