SKIT OCKSÅ! ;(

SÖNDAGS;

I söndags hade vi bortamatch mot ackers. Bestämde oss för att spela på alla spelare eftersom vi ändå inte kan trilla ur serien i år, så det var ett bra tillfälle att ge alla extra mycket speltid. Och jag tycker att vi lirade bra. Ackers sa sig vara topp tre innan serien började, men herregud vad tänkte dem med? Ackers är inget övertygande lag & kommer definitivt att få lira i trean nästa år också.

Jag åkte på en ful tackling & är nu skadad. Foten pajade :( Hoppas på att kunna vara tillbaka & träna lugnt nästa vecka med tanke på att vi möter töjnan den 6;e feb. En match man inte vill missa! :( Kommer nu att ha en lugn vecka framför mig & hoppas på att foten repar sig så fort som möjligt :)

IGÅR;

Igår blev det bara lugnt hemma. På kvällen beställde vi kinamat & gick till malin som bor någon minut ifrån mig för att titta på säsong sex av the L word! :D Fick lite panik över att hela serien snart är slut! :( Den är så rackarns bra! :D

IDAG;

Händer nog inget speciellt idag heller, blir lugnt hemma & vila upp foten. Ikväll är det innebandyträning men ingen träning för min del. Kommer att gå upp & sitta på sidan. Man vill ju träffa världens bästa lag :D

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hur mår du? Jag har utmanat dig på min blogg, kolla in ;) Puss

2010-01-27 @ 23:40:20
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: halvvägs till 44

vad händer här egentligen, ingen uppdatering på en vecka..:S har det hänt någonting?.. jag blir ju alldeles orolig av mig vännen.

2010-02-02 @ 21:41:55
URL: http://ekronwall.blogg.se/
Postat av: halvvägs till 44

vad händer här.!? har ju inte hänt någonting på en vecka... har det hänt någonting!?..Jag blir ju alldeles orolig av mig vännen.

2010-02-02 @ 21:48:01
URL: http://ekronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0