PARTAJ PÅ INGÅNG! :D

IGÅR;

Igår blev vi bjudna på bio av lina & tess, mycket snällt utav dem! :D Tittade på "har du hört ryktet om morgans?" en rolig film. Den bjöd på några riktiga skratt :) Hur som helst var det jättemysigt :) Hittade även två parfymer som jag vill ha! :D

Calvin klein & Gucci - flora! :D

 


IDAG;

Idag ska bettan hjälpa mig att bättra på min lila färg i luggen & i underhåret :) Har även köpt en svart färg så allt blir tipptopp! :D Och jag måste bara säga att det finns en sjukt otrevlig person i kassan på ica. Jag får damp på henne. Otrevligare människa får man leta efter!
Hur som helst.. Senare ikväll ska det bli partaj med brudarna & det ska bli grymt kul! :D Kommer att bli en hel del folk! :D

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: dessi

du får önska dig de parfymerna när du fyller? ;) elr nåt. visserligen är det lång tid tills du fyller men ändå :D

2010-01-09 @ 15:21:22
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Tess

Det slår inte den parfymen jag hittade igår! Jag går fortfarande runt och luktar på pappret :D

2010-01-09 @ 16:30:13
Postat av: emmet

dessi - ja det är det, men har hittat en sida på nätet där man kan beställa dem & där är dem betydligt billigare ^^



tess - haha du sover säkert med den där lilla papperslappen också? ;) men den luktade gott faktiskt, du får säga till lina att lätta på plånboken ;)

2010-01-10 @ 10:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0