MÅNDAG!

Oj, jag måste be om ursäkt för att jag inte har bloggat på några dagar. Har spenderat mycket tid med cissi nu när hon har varit ledig :) Bland annat så har vi tittat på en serie som gått på tv förut som vi har lånat av malin - the L word! :D En mycket rolig serie måste jag säga :)

Har precis druckit en kopp te & måste bara lämna ut ett tips som jag faktiskt aldrig provat förrän idag. Ta ett neutralt te & lägg i en citronskiva, riktigt gott blev det :)
Idag ska jag i alla fall åka till rusta & möta upp cissi & så ska vi handla lite.. Kan tänka mig att vi fastnar framför L word ikväll igen ;)

Vad ska ni göra idag?

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket bra serie det där måste jag säga :) Själv sitter jag och väntar på att den sista säsongen ska släppas, går dock lite segt där :(

2010-01-04 @ 13:34:09
Postat av: Halvväga till 44

Hallå, jag hoppas att ni ska vara med på spelkväll ikväll tisdag, eftersom att man är ledig på onsdag? För nu har ni dissat oss 2 gånger faktiskt... ;P hehe

2010-01-05 @ 02:12:24
URL: http://ekronwall.blogg.se/
Postat av: emmet

malin - ja men visst är den?! :D ja, dem kan ju gärna få släppa den också! :D

2010-01-05 @ 11:19:02
URL: http://floorballemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0