HELGRESUMÉ!

FREDAG;

Spenderades som vanligt hemma hos lina & tess :) Där blev det middag, vin, singstar & ett mycket trevligt sällskap :) Det börjar nästan bli lite tradition att vara hemma hos lina & tess på fredagar.. Stackarna, får aldrig vara ensamma! ;) Bettan färgade på mitt hår så nu är det riktigt lila igen! :D Tacktack! :D
Tack alla för en grym fredag! :D <3

LÖRDAG;

Blev en lugn lördag med cissi. Det enda ansträngande vi gjorde var att åka med min kusin till arninge för att köpa kakel. Det ska nämligen bli nytt kakel i köket här hemma eftersom de gamla börjar släppa snart & bli fult :/ Jag får ladda upp en bild när det är färdigt! :) Annars blev det bara att titta på the L word & mysa all day long! :D

SÖNDAG;

Spelade match mot aik på bortaplan. Fick gå upp tidigt men det gick bra. Tycker att vi genomförde en bra match trots allt. Blev förlust men ingen storförlust. Fick ett bortdömt mål som egentligen inte skulle vara bortdömt för domaren kunde omöjligt se det han påstod att han såg.. Våran spelare befann sig inte i målgården, vilket han påstod. Hur som helst, vi hade inte vunnit matchen även om vi fått det målet men det är principen att det skulle varit mål & målen behövs dem också. Därefter åt några stycken från laget på mc donalds & därefter bar det av hem & då blev det lugnt. Umgicks med cissi & tittade på the L word :)

MÅNDAG;

Idag har det inte hänt något speciellt. Jag har varit med min underbara cissi, tittat på the L word. Har dock grymt ont i min axel som fick sig en rejäl smäll i matchen mot aik :/ Hoppas att det går över snart för det är inte något vidare skönt. Snart kommer cissi & då blir det mer the L word! :D


Hur har eran helg varit? :)


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0