FREDAG = ...

IGÅR;

Igår var jag på danderyds sjukhus på diabeteskontroll & allt såg bra ut förutom att jag har lite för många låga blodsocker. Har pratat med min sköterska & vi har kanske hittat orsaken. Bara att testa det vi kom överrens om & se om det blir bättre, vill kunna känna mig som en normal människa igen!

Innebandyträning på kvällen & det var grymt roligt, mycket folk & högt tempo. För våran femma gick det jättebra & jag är nöjd! :D Bara att fortsätta såhär på söndag girls, då det är match i åkersberga! ;)


IDAG;

Idag är det fredag vilket innebär att det är hem till lina & tess som gäller, alltid fredagar ;) Haha, ska i alla fall bli grymt skoj! :D Hur härligt är det inte att bara få umgås med människor som ligger en varmt om hjärtat?! :)


Vad ska ni andra göra idag? :)


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0