FREDAG! ;D

Oj nu har jag inte bloggat på två dagar men har inte direkt haft något att skriva om. I onsdags var cissi ledig så då passade vi på att tillbringa dagen ihop, blev lugnt eftersom jag fortfarande var lite krasslig. Tittade på lite avsnitt av the L word! :D Och så var i nere på ica för att handla & där har dem fått en "skönhetsavdelning" så jag inhandlade en ny parfym som luktar sjukt gott! :)

Vicktoria Beckham - signature



Igår mådde jag bättre så då tränade jag faktiskt :) Skitkul att kunna träna igen, men måste säga att det är riktigt tråkigt när så många är borta.. Hoppas på högre närvaro på tisdag! :)

Idag bär det av hem till lina & tess där även cissi, bettan & grodan kommer vara :) Eventuellt några till, vi får se :) Ska äta middag där, bettan ska kanske bättra på min lila färg i håret för vi hoppade det sist ;)

Vad händer hos er en fredag som denna? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0