EN VANLIG ONSDAG!

IGÅR;

Hände ingenting speciellt igår, var bara hemma & tittade på the l word med cissi. Gjorde en grymt god lunch - kycklingtacos - vet att jag har lagt ut receptet i min blogg förut :) På kvällen var det innebandyträning & det var riktigt roligt. Oh herregud så mycket folk som vi var igår har vi inte varit på länge.. 16 utespelare + 2 målvakter! :D Underbart! :D Blev en helt annan träning.. :)


IDAG;

Idag har jag bara varit hemma än så länge. Sett sista avsnittet av the l word med cissi. Och nu då, vad händer nu?! Börjar redan få abstinens.. Slängde iväg ett sms till tess & bad henne fixa den sjätte säsongen! :D Blir middag med mamma idag - pyttipanna med grönsaker i & stekt ägg - mums! Ska senare bege mig hem till cissi & mysa. Jag hade tänkt att titta på handbollen ikväll också, sverige-polen! :D Idag måste dem vinna efter gårdagens sura förlust! :/

Imorgon ska jag till danderyds sjukhus, hoppas att det går bra. Har en del saker att prata med min sköterska om, så jag hoppas att detta får ett slut nu så att man kan leva ett normalt liv! :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag känner mig smutsig och utnyttjad... ;)

2010-01-20 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0