ALLT MÖJLIGT! ;)

TISDAGS;

I tisdags kväll skulle jag & cissi äta middag på kinarestaurangen nere i centrum innan vi skulle åka hem till lina & tess för att se på film. Blev förövrigt "I love you man!".. Så cissi kom till mig en liten stund innan vi skulle gå. När jag öppnar dörren så står hon där & i sin hand har hon en stor blombukett, jag kände hur det värmde till inom mig.. Sen ger hon mig ett litet paket & vet ni vad det är?! Ett halsband, ett hjärta där det är ingraverat våra namn - cecilia & emelie.. Jag blev riktigt rörd! :D Så sjukt fint! En helt vanlig tisdag, snacka om att jag har världens bästa flickvän <3

Jag älskar dig enormt mycket cecilia karlsson! ("v")


Lägger upp en bild på mitt halsband & på världens bästa flickvän! :D Jag får ursäkta bildkvalitén på första bilden då den är tagen med mobilkamera :P


 

IGÅR;

Igår var cissi ledig & vi var hemma & tittade på the L word, riktigt rolig serie! :D Sen vid fyratiden så begav vi oss bort mot ida för att möta upp alla & gissa vad vi gjorde? Jo, vi åkte pulka.. Herregud så kul det var, men också lite smärtsamt då barnen bygger stora gupp i backarna ;) Efter nån timmes pulkaåkning så drack vi varm choklad i kylan :) Riktigt mysigt faktiskt :) Sen blev det hemgång för då var man lite kall.. Åt middag & fortsatte att titta på the L word. Nu är vi på säsong tre, det går undan må ni tro.. Badade även fotbad på kvällen :)

IDAG;

Idag blir det en lugn hemmadag, är smått förkyld så det är skönt att bara ta det lugnt då. Ska bege mig ner mot pizzerian om nån timme för att beställa en avocadosallad, mums! :D Sen kommer cissi så då blir det säkert några avsnitt av the L word & sen middag. Ikväll är det innebandyträning, ska bli så himla kul efter juluppehållet nu! :D Ja, i det stora hela så är det väl så min dag kommer att se ut :P


Vad gör ni idag? :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: dessi

c är så fin så :D

2010-01-07 @ 11:58:15
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0