TORSDAG!

Igår blev det en liten myskväll. Cissi kom till mig & så gick vi ned till ica för att hyra film & så blev det lite lite smågodis & en ramlösa mango, mycket god dricka :) Vi hyrde wallander - dödsängeln, eftersom vi följer alla wallanderfilmerna! :D 

Idag har det inte hänt mycket, sitter hemma hos cissi nu & hennes katt selma ligger här i sängen med mig. Fruktansvärt söt liten dam :)

Jag måste bara lägga upp en bild på selma & en på freya när dem är små! :D Otroligt söta! :)

 

Ikväll är det innebandyträning, wohoo! ;D Ska bli roligt! Imorse fick jag reda på att flera släktingar tänkt komma & kolla på vår match på lördag. Det är inte vanligt & ska bli riktigt kul! :D Både moster & hennes man, mina kusinbarn joel, jonathan & tobbe! :D

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0