TISDAG!

Jag hade en jättemysig alla hjärtans dag tillsammans med cissi. Jättegod mat & världens bästa till sällskap, vad mer kan man begära? :) Cissi blev glad över sina presenter, älskar att göra andra glada! :D Hon fick ett armband & en ros :) Söt jag är ;)

Hur som helst, igår var jag, cissi & sofia på gymmet. Kändes kanonbra :) Dock var man lite seg i armarna, men körde på ändå. Tränade en hel del mage också :) Därefter blev det hem & käka middag, riktigt gott :) Därefter begav jag mig hem till cissi & vi slappade bara.

Imorse tittade jag på damhockeyn, sverige-slovakien. Sverige vann med 6-2 & är nu klara för semi. Bra jobbat! :) Tänkte snart gå ned till pizzerian & beställa en avocadosallad om jag inte hittar något roligare i kylen. Ikväll är det innebandyträning, kulkul! :D

Hade ni en bra alla hjärtans dag? :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket gym?

2010-02-16 @ 17:04:51
Postat av: linnea

Hejsan! Har sett tidigare i din blogg att du äger en svart dragkedjsklänning från h&m. Skulle jag kunna få köpa den av dig för 100-150 kr? Haha, hör av dig på Linnea-@hotmail.com

2010-03-07 @ 13:47:17
Postat av: emelie

linnea - jag äger ingen svart dragkedjeklänning, du måste ha skrivit i fel blogg :P

2010-03-08 @ 13:21:17
URL: http://floorballemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0