SÖNDAG!

Halloj i stugan! ;D

Igår spelade vi match mot töjnan. Finns både bra & dåliga delar av matchen. Första & tredje perioden är våran, inget att snacka om. I andra perioden vet jag inte riktigt vad vi sysslar med. Längesen vi drabbades av en sån där fruktansvärd blackout som då, man stressar upp sig & ingenting fungerar, vilket resulterar i att töjnan leder med 4-1 inför tredje. I den tredje perioden hämtar vi upp till 4-4, töjnan gör 5-4 & vi 5-5. Två sekunder återstår av matchen & töjnans spelare står ensam i vår målgård men får ändå målet. Jag säger bara why? Ett mål som inte ens ska vara mål. Förbannade dommare! :( Så kan det gå, tråkigt nog! Blev alltså förlust med 6-5! :(

Kvällen tillbringades med min underbara cissi & en massa vänner. Hade bokat bord på venezia där vi åt middag & drack lite. Gick sedan upp till sofia för lite mera förkrök & det var riktigt trevligt ;) Kvällen hade en hel del att erbjuda ;) Begav oss mot tegel vid 23.30. Där träffade vi alex & findus & sen även malin, linda & mickis. Hade en sjukt rolig kväll igår. Blev även en hel del dans! ;D

Tack alla som var med & gjorde min kväll så lyckad! ;D
Jag säger bara, det måste vi göra om! ;D


Hade ju lite funderingar på kläder här om dagen men det löste sig tillslut. Det blev jeans, t-shirt, slips & kavaj på det! ;D

Idag har jag bara varit hemma med cissi & tagit det lugnt, har varit riktigt skönt. Nu är jag hemma hos mig med mamma & vi ska snart äta middag. Potatissallad med kassler & grönsaker, mums! :) Senare ikväll beger jag mig mot cissi igen. Blir säkert film & mys :) Bara njuta av att ha varandra! <3

Hoppas eran helg har varit lika grym som min! :D

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Moooooa

haha det var verkligen kul!

2010-02-08 @ 16:27:52
Postat av: Malin

Jag hade superskooj :)

2010-02-08 @ 18:42:52
Postat av: Grodan

Nästa gång ska jag se till att vara med :D lite dålig dag för mig i lördags bara... Men jag och Tess hade det bra hemma efter att vi släppt iväg barnen ;)

2010-02-09 @ 18:14:45
Postat av: halvvägs till 44

Lätt att det ska göras om, men ni missade ju det roligaste på hela kvällen..:P haha

2010-02-09 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0