KREATIV BLOGGER AWARD!




1. Lägg in awarden på din blogg.

2. Länka personen du fått den av.

3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.

4. Välj sju andra bloggar att ge den till.

5. Länka till deras bloggar.

6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award.

Jag fick denna award av hannis :)

SJU "INTRESSANTA" SAKER OM MIG!

1.
När jag var liten var mitt drömjobb att bli idrottslärare eller diabetessjuksköterska. Har även funderingar på det än idag

2. Jag har både diabetes och glutenintollerans, vilket är väldigt vanligt idag

3. Jag är egentligen ganska knäpp, älskar att göra crazy saker. Inte direkt rädd för att bjuda på mig själv & göra bort mig 

4. Jag är förlovad med världens underbaraste - Cecilia Karlsson :) <3
5. Jag är rädd för att få cancer, då mina närmsta gener har haft det :'(

6. Jag är väldigt svag för onyttigheter

7. Jag vill börja träna mycket mer än vad jag gör

Jag ger denna award till ; bettan, lina, grodan, mogge, dessi, katta, ida


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du ska hänga med till gymmet någon gång :) Bara testa på, och se om det är skoj.

2010-02-03 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0