FÖRLÅT!

Oj, det var bra längesen jag bloggade nu.. FÖRLÅT! Det har bara inte blivit så, har haft massa annat för mig ;) Och söta vännerna börjar fundera om det har hänt nåt eftersom jag inte bloggat på så länge.. Skärpning på mig!


Kommer knappt ihåg vad jag gjort under de senaste dagarna. Tränade inte på hela förra veckan på grund av den stukade foten. Tråkigt men kanske ganska smart utav mig ändå!

I fredags var vi - jag, cissi, malin, ida, katta - hemma hos hanna & firade hennes födelsedag. Blev bjudna på en jättegod middag - fläskfilé i grönpepparsås med potatis & sallad - helt sjukt gott :) Och någon god efterrätt som jag aldrig tidigare har ätit men det är alltid roligt med något nytt på menyn! :D
I lördags tittade vi - jag, cissi, katja, bettan & lina - på innebandy, töjnan-aik! Ingen imponerande match men aik vann i alla fall, hurra! :D Beställde pizza efter matchen & åkte hem till lina & tess. Somnade rätt gott i soffan där.. Man var rätt trött, eller vad säger ni tjejer?! ;)
I söndags var jag, cissi, tobbe & annika & tittade på joel (mitt kusinbarn) när han spelade fotbollscup. Därefter blev det mer innebandy, caperio-sirius & där vann de vita krigarna, grymt! :D
I måndags åkte jag & cissi & spenderade pengar. Kom hem med en hel del nya kläder & det är verkligen välbehövligt! :D I mina påsar kunde man finna ett par jeans, en skjorta, en väst, en kavaj, tre slipsar, en sjal, tre t-shirtar & ett skärp! ;D Handlade väldigt mycket för att vara mig, brukar i princip aldrig hitta nåt men redan i första butiken spenderade jag 1500 kronor! Helt okej när man nästan aldrig handlar kläder!
I tisdags, alltså igår, tränade jag & det gick faktiskt rätt bra! :) Foten höll, men efteråt kände jag att jag ansträngt den.
Idag har jag & cissi varit en sväng i täby kyrkby där vi mötte upp tess & tog en riktigt lång promenad. Det var faktiskt jätteskönt men mot slutet var det lite kallt. Somnade gott i cissis säng när vi kom hem kan jag säga. Efter en powernap gick jag hem & lagade middag - köttfärsgratäng med grönsaker & keso - blev jättegott :)

Hoppas att jag har stillat läsbehovet hos mina läsare nu & jag ska försöka bli bättre på att uppdatera! ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0