ÖVERRASKNING!

Då var man på hemmaplan igen, har varit en sväng till rusta & ätit lunch med älsklingen - mysigt värre! :) Så har vi överraskat sofia som fyller år idag - grattis kompis - med en blombukett & ett kort som vi rimmat ihop :D Ibland undrar man varför man inte överraskar folk oftare, när man ser deras miner så värmer de till i hjärtat :) Härlig känsla att kunna göra en annan människa så glad! :)

23 år har nu gått och många presenter under åren du fått. Du som är så go & glad förtjänar något bättre än en ask choklad. Eftersom vi alla tycker om att äta gott vill vi bjuda dig på något extra flott. Till Jensen's på fredag vi går och hoppas att denna kväll i ditt minne består.

Riktigt fyndigt rim va? :D Så att alla förstår bjuder jag & älsklingen henne på middag inne i stan - Jensen's på sveavägen - ska bli riktigt mysigt :)

Har nu druckit lite kaffe med mamma & som vanligt hamnade jag framför datorn ;) Ikväll ska jag laga middag & sen kommer älsklingen hit efter jobbet - längtar enormt -

Glöm inte att det är rimbo marknad imorgon, jag & älsklingen ska åka dit en sväng tänkte vi :) Då ska de inhandlas det vanliga - strumpor, vantar & kanske någon låda kokosbollar att smaska på! ;)

Önskar er en fortsatt trevlig onsdag! :D


Kommentarer
Postat av: Curive

Taack igen, ni är så söta.. =D

Fick gåshud igen nu när jag läste.. hihi..

Ni är underbara <3

2009-09-30 @ 15:51:27
Postat av: Johanna

Vad mysigt det låter!



Då kanske vi ses imorgon då! ;)

2009-09-30 @ 16:41:22
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: emmet

curvie : åh vad kul att du blev så glad :D <3



hannis : det kanske vi gör, beror på när du ska dit :) ska åka dit tidigt på morgonen ;)

2009-09-30 @ 18:03:28
URL: http://floorballemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0