ORSA!

Hemma igen & dags att uppdatera bloggen känner jag. I fredags åkte vi - lina, tess, sofia, bettan, jag & älsklingen - till orsa där lina har stuga! :D Fredagens bilresa kändes som en evighet men runt 21.3o var vi äntligen framme.. När vi kom fram packade vi in allt i stugan, åt middag - grillad kyckling & potatissallad - & hade mysigt! På lördagen lekte vi lite lekar & spelade en hel del spel - jenga, med andra ord, upp till bevis, kort - mycket trevligt :) Grillade korv till lunch & till middag grillade vi kött & åt bettans berömda potatisknyten, mums! :D Självklart gjorde vi egen tzatsiki också, så otroligt gott! :D Helgen har bjudit på mycket skratt & många knasiga ordförklaringar! :D Tack alla underbara vänner & älsklingen för en grym helg, det var riktigt roligt! :D Det måste vi göra om snart & då hoppas vi på att bli lite fler! ;)

Igår när man kom hem var man sådär lagom trött men det är som det ska vara efter ett besök i orsa :D Jag & älsklingen lagade middag tillsammans - tacos - & hade en myskväll bara vi :) Tittade på ensam mamma söker, det är så roligt :D

Imorse åt jag frukost med älsklingen, gjorde egen latte & sen begav jag mig hem eftersom hon skulle åka till jobbet :) Nu sitter jag här & uppdaterar min blogg så att mina kära läsare får sin dagliga läsning ;) Ska väl laga lite lunch om nån timme & umgås lite med mamma! :)

Önskar er en fortsatt trevlig måndag, kanske slänger in något mer inlägg senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0