MÅNDAGSKVÄLL!

Om en timme börjar idol & det ska jag se :) Därefter ska jag gå till älsklingen & så ska vi se på svenska hollywoodfruar, ska bli mysigt :)

Sitter här & funderar på att boka tid hos frisören. Känns som om det börjar bli dags att fixa till frillan igen då färgen blir blekare & blekare, utväxten syns alldeles för mycket & håret börjar bli långt! Denna gången vill jag göra nåt annorlunda.. Funderar på att göra lila slingor i luggen, vad tycks? Lämna gärna en kommentar! Vill klippa upp håret ännu mer, vill ha kort hår men lite långt kvar i nacken! :D Ungefär som jag har nu, men vill klippa bort ännu mer, frågan är bara om jag törs & om jag kommer att passa i det?

Såg många snygga frisyrer på priden i somras, men hur ska man förklara - det är så svååårt! :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart att du vågar klippa lite extra :) Man måste våga för att vinna ;)

2009-09-28 @ 22:46:45
Postat av: katta

Testa, det växer ju ganska fort om du inte tkr det blev bra :)

2009-09-29 @ 01:01:23
URL: http://http://dishearten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker slingor skulle vara väldigt fint :)

2009-09-29 @ 10:48:41
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Halvvägs till 44 ;)

men hallå, det är väl klart att du ska klippa kortare :) lätt!

Då kommer vi ha samma färg i luggen, intee speciellt länge ijoförsej med tanke på hur ofta jag ändrar färg haha :P har nämligen idag varit och införskaffat mig en lila färg till min feta slinga i luggen :) Lila är det nya svarta :)

Du vet ju hur nöjd du vart nu när du klippte dig sist :) Jag kör på en tummen upp där.

Go for it Raff Raff :D

2009-09-29 @ 18:17:09
Postat av: emmet - bloggaren själv :)

malin - ja det har du iofs rätt i :)



katta - funderar på det, roligt med nåt nytt :)



hannis - vad för slingor, vilken färg? :)



beetsy - nämen åh, lila du också ;) go for it, det är snyggt :) funderat länge på det så tror det är dags nu! måste bara pallra mig ner till frisören & boka tid, men det ska nog gå det med ;) haha, raff raff! :D

2009-09-30 @ 09:47:29
URL: http://floorballemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0