MÅNDAG!

Då var det måndag igen.. Jag har haft en underbar helg som mestadels tillbringats med flickvännen & vännerna! :) Gästades av aik i hammarbacken i lördags & matchen slutade med seger till aik - vilket den borde ha gjort med de rutiner & bra spelare som aik faktiskt har. Jag tycker att vi stod emot ganska bra trots allt, med tanke på att aik för två säsonger sedan (rätta mig om jag har fel) spelat i div. 1 & vi kommer nyligen från div. 4 med "lite tur". Några missar från oss i vallentuna som aik utnyttjade samt några egna prestationsmål, men vi laddar om batterierna & kommer att vara taggade till tusen inför nästa match! :D

I söndags var jag, flickvännen & vännerna & tittade på Caperiotäby FC -  FC Helsingborg. Det slutade med att Caperiotäby vann med 4-2, skönt! :D Efter matchen blev det middag på Madonna, mycket gott! :D

Tack alla goa vänner & min älskade flickvän för en underbar helg! :D KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Grodan

Du har rätt :D

2009-09-23 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0