HELGEN!

Fredag :
Ikväll blir det lugnt för min del. Blir att äta en god middag med mamma - lövbiff med egengjorda potatisklyftor - mums! Sedan kommer kvällen att tillbringas med världens bästa flickvän! Kanske bjuds på Idol & lite tv-spel ;) Jag är lite revanschsugen sedan gårdagens hockeymatcher då jag förlorade hela tiden!

Ladda nu Vallentuna Ibk damlaget, imorgon kör vi så det ryker! :D

Lördag :

Hemmamatch mot AIK - hammarbacken kl 15.30 - Kom & heja! :D Sedan blir det en härlig festkväll med vännerna & jag är säker på att det kommer att bjudas på många skratt & mycket galenskap! :D

Söndag :
Till en början en lugn dag som sedan kommer att avslutas i Tibblehallen där det är SSL-premiär! :D - Caperiotäby FC tar emot FC Helsingborg! :D - Jag hoppas på en bra match med mycket drag!


Ha en fortsatt trevlig fredagskväll gott folk! :D


Kommentarer
Postat av: Annsan

Välkommen in i bloggvärlden.. och du LYCKA till i morgon .. slå dom jävlarna ;-)

2009-09-18 @ 16:21:19
Postat av: Findus

Nämen Emmet... :)

Lycka till imorgon, visa vart skåpet ska stå!!

2009-09-18 @ 17:07:00
Postat av: emmet

ann : tacktack :D vi ska göra vårt bästa! :D



findus : finduuuus :D pang vi ska allt bjuda upp till match, vart skulle du? :)

2009-09-18 @ 17:16:59
URL: http://floorballemmet.blogg.se/
Postat av: Mogge Vallentuna

Jasså, jag ska med på kvällen så nog kommer du att få skratta haha haha haha haha, så nu har vi skrattat klart. Nu laddar vi!!

2009-09-18 @ 17:22:08
Postat av: emmet

mogge, jag har redan börjat ladda! nu jävlar! :D

2009-09-18 @ 17:54:37
URL: http://floorballemmet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Premiären för SSL är/var idag. haha var bara tvungen :p

2009-09-18 @ 21:56:11
Postat av: Malin

Kul med en till blogg att läsa :) jag hoppas du blir flitigare på att uppdatera än mig :P

2009-09-19 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0