EN ONSDAG!

Dagarna bara flyger förbi. Igår var det tisdag, vilket innebär ledig dag för min älskade & den tillbringade vi tillsammans i täby centrum för att återigen försöka finna ett par nya inneskor till mig. Tror ni att jag kom hem med några? Nej, såklart inte! Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hitta ett par nya, sköna & snygga skor denna säsong.. Kanske är jag alldeles för kär i mina nuvarande pumaskor eller så är jag på tok för kräsen? Varför har inte puma gjort några gryma skor i år, som alla andra år? Har haft pumaskor i flera säsonger nu & varit hur nöjd som helst, men vad händer i år?


Tisdagkväll innebär även innebandyträning & igår var det riktigt roligt. Vi tog ett snack i omklädningsrummet innan det var dags att gå på plan & det märktes på träningen vad vi pratat om för det blev ett helt annat tempo & det kändes riktigt riktigt bra! ;D Nu fortsätter vi såhär Vallentuna IBK damlaget! ;D

Efter träningen städade jag & älsklingen hennes rum så nu är det rent & fint! Därefter bjöd kvällen på te & macka framför tv:n med Wallanderfilmen "Cellisten".. Myspys! :D

Idag är det onsdag & jag ska inte göra något speciellt. Blir en lugn hemmadag med mamma :) Nu ska jag bege mig till köket för lite kaffe! :D gottigottgott! :)

Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag! :D


Kommentarer
Postat av: Halvvägs till 44 ;)

Jasså du, du kom hit iaf, du tog ju bort den andra ju !? haha :)

men det e bra jobbat emmet :) fortsätt såhär.

Snart är det fredag :):):) jippiiiii

2009-09-23 @ 20:48:06
Postat av: halvvägs till 40 ;)

haha jag diggar ditt halvvägs till 44 :D ja imrn åker vi, grymt kul! :D :D

2009-09-24 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0