TISDAG!

Idag har jag & älsklingen varit en sväng i täby centrum & shoppat lite :) Sa ju igår att jag skulle försöka hitta en skjorta & en lila slips men så blev inte fallet, tänkte om lite.. Inhandlade en svart skjorta, inte helsvart men väldigt nöjd med den iaf & sen några snygga sjalar till :D Så det fick bli en sjal som gick lite i lila istället för slipsen :) Och eftersom jag inte köpte en helsvart skjorta kan jag ha min svarta slips till den, smart där :D Sen åt vi lunch på tacobar, mycket gott :) Tack för en mysig dag än så länge älskling <3

Ikväll är det innebandyträning på schemat, ska bli roligt :) Hoppas bara att alla är där & det blir ett högt tempo. Vi måste verkligen ladda till matchen i helgen! Ska laga den berömda kycklinggrytan ikväll, ska bli riktigt gott faktiskt :) Sen ska jag bege mig hem till älsklingen & chilla lite innan träningen :)

Hoppas ni alla har en underbar tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0