SAMMANFATTNING AV HELGEN!

Fredag : Jag & älsklingen var & tittade på grodans nya lya :) Tror det kommer bli kanon när det är klart! :) Där var även lina & tess & hjälpte till att fixa, sen slutade det med att vi drog hem till lina & tess & tittade på idol, myskväll :)


Lördag :
Spelade match med töjnan. Matchen var våran, inget att snacka om. Problemet var att vi inte fick in bollen. Jag kan säga såhär, deras målvakt var deras räddning. Vi förlorade med 2-1.. I sista sekunderna får jag på en bra bollträff men träffar ribban - typiskt - annars hade det varit kviterat, känns sådär halvsurt men vad ska man göra. Kan läsa töjnan skriva resultatet 2-1 + 2 bortdömda mål. Varför skriver man så? I innebandy är det inte tillåtet att sparka in bollen med foten, tror man själv att det ska bli mål? Inte heller att ladda med klubban över huvudet? Inte okej, klart att målen blir bortdömda. Jag tycker att domarinsatsen var bra iaf :) Älsklingen skadade sig i matchen så nu är hon halt :( Inte så roligt! :(


Därefter bar det hem till mogge & katja där det var lite lagfest/avslutningsfest för alex. Alltid trevligt att festa med laget :) Tack för igår tjejer, ni är bäst! :D <3

Söndag : Blir en lugn hemmadag efter gårdagens bravader ;) Sen ikväll blir det eventuellt att gå på caperiotäbys match mot Järfälla, beroende på hur älsklingens fot & ben mår. Längtar efter dig gumman! <3


Hoppas ni har en bra söndag!


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0