MÅNDAGSKVÄLL! :)

Ojoj nu har man fixat & donat :) Har ätit middag med mamma, duschat & rakat benen precis så nu är man len som en barnrumpa igen ;) Sitter nu i mitt nystädade rum & har tänt en massa doftljus - luktar mumma - :D Så det är lite mysmåndag, synd bara att älsklingen inte är hemma :( Längtar till du kommer hem älskling <3


Ikväll är det mycket bra på tv:n så känns som om man hamnar i soffan ;) Såg att "halv åtta hos mig" börjar idag, gillar det programmet :) Ibland får man lite matinspiration & det är aldrig fel. Sen blir det färjan & sen svenska hollywoodfruar! :D

Imorgon är det tisdag & älsklingen är ledig :D Blir en tripp till täby centrum för att försöka införskaffa mig en ny outfit - ska jaga en svart skjorta & en lila slips - Önska mig lycka till för det lär behövas ;)

Hoppas ni har en trevlig måndagskväll i höstmörkret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0