MÅNDAGSEFTERMIDDAG!

Lovade ju att jag skulle kasta in ett inlägg till när städningen var klar & nu är det så rent & fint i mitt lilla krypin :) Städade faktiskt badrummen & mammas rum också, tycker jag var duktigt gjort av mig ;) Ska bli så skönt att sova i en nybäddad säng inatt, det är en speciell känsla. Ska hoppa in i duschen snart också & raka benen :)

Glömde berätta tidigare att jag bokat frisörtid, så på fredag smäller det! :D får slänga in en bild sen så ni får se resultatet - om det blir bra det vill säga - ;)

Nu väntar duschen & sen blir det att laga middag med mamma :) Ikväll bjuds det på pyttipanna, ägg & rödbetor, mums :) Ett tips, kasta i lite varma grönsaker i pyttipannan också, så sjukt gott! :D

Slänger kanske in ett inlägg till ikväll om något roligt händer ;)

Puss&kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0