MÅNDAG!

Då var det måndag igen, veckorna bara flyger förbi. I lördags var vi på 60-årsfest - överraskningsfest - & det var riktigt trevligt måste jag säga. Födelsedagsbarnen blev chockade många gånger om & sådant är alltid roligt att se :) Det bjöds på god mat & dryck & såklart ett trevligt sällskap :D

Igår började dagen med att jag & älsklingen gick upp en timme för tidigt eftersom vi glömt att ställa om klockorna ;) Sen åkte vi i alla fall till ikea i kungens kurva - jag, älsklingen, jessica, anzo & robert - och det var trevligt :) Det som skulle inhandlas fick vi med oss hem + lite till, med andra ord som alltid när man är på ikea :D Jag spenderade endast 59 kronor & det var på en ny stekpanna ;) Det kallar jag budget! :D

Efter ikea besökte vi rusta i kunges kurva & därefter mättade vi våra extremt hungriga magar med lite lunch :) Efter lunchen åkte vi till en liten butik i alby. Herregud, så mycket saker & till vilka låga priser - julen är räddad - ;)

Efter en heldag med shopping åkte vi hem & började montera älsklingens tv-bänk & det tog några timmar men nu är den helt klar! Den blev jättefin tillslut! :D

Snart är det dags att bege sig ut till köket för att göra sig lite lunch, undra vad man ska äta idag? Det visar sig.. Uppdaterar bloggen senare :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0