MÅNDAG!

Jag säger bara ojoj, vilken toppenhelg man har haft! :D Igår kväll var jag & älsklingen hemma hos lina & tess på lite söndagsmys & tro mig, det var mys på högsta grad i soffan :) Köpte pizza efter att tess hittat en pizzeria som gör pizza med glutenfria bottnar, det är man inte direkt van vid. Normalt brukar jag få köpa pizzabotten själv & gå med till pizzerian, vilket slutar med att jag får betala som en vanlig pizza kostar + att jag redan betalt min egen botten. Det var iaf gott :) Kändes som en lagom ansträngade kväll kan jag säga för det kändes som om alla var lite slitna ;)

Hemkommen & ska fixa med mamma snart :) Imorgon ska jag jobba i täby kyrkby mellan 8-16 som det ser ut nu. Ska för första gången jobba på ibbes avdelning :) Sen blir det hem & käka middag & sen är det träning :)

Ikväll ska jag iaf bara ta det lugnt & om jag känner mig själv rätt så hamnar jag väl i soffan ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0