MÅNDAG!

Igår kväll bar det av till tibblehallen där vi trodde att vi skulle se på caperiotäby fc - järfälla men icke, när jag & älsklingen kommer dit sådär 20 minuter senare så har det bara spelats lite mer än 2 minuter. Haha, ett läckage har stoppat matchen. Där klättrade folk i höga ställningar & försökte fästa en hink som skulle samla allt vatten. Jag måste ju bara säga att det var lite underhållande.. Efter ett bra tag bröts matchen & den kommer att spelas senare!

Därefter åkte vi hem & tittade på tv, blev ensam mamma söker & sen tittade jag lite på ett program som heter fallet som denna gången handlade om hagamannen. Sen somnade jag rätt gott bredvid älsklingen som sussade så sött bredvid mig redan klockan 21.00 :)

Idag har jag varit en sväng till centrum & handlat & hämtat ut mitt paket från glocalnet :) Installerat min mobila bredband som än så länge fungerar kanon! :D Så skriver nu mitt första inlägg med nya bredbandet ;)

Hoppas ni har en bra måndag :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0