LÖRDAGSMORGON!

Idag vaknade jag & älsklingen tidigt eftersom hon ska åka & jobba.. Glömde självklart filmen hos henne som ska lämnas in idag så det var bara att traska tillbaka, så typiskt mig! Ibland undrar jag om jag ens har något minne ;) Jaja, har i alla fall ätit en bra frukost som bestod av havregrynsgröt med lingonsylt & mjölk samt 2 grovknäckemackor med ost :) Blir lugnt på förmiddagen, lämna filmen på ica, duscha & äta lunch innan vi ska åka till frösunda & tända ljus på gravarna! Därefter blir det fika hos moster siv :)

Ikväll ska vi - jag, älsklingen, malin, ida & hanna - träffas & laga middag & ha lite partaj ;) Ska bli riktigt trevligt :) Blir lugnt för min del eftersom vi har en viktig match imorgon! Då måste vi vinna tjejer, vi kan så mycket mer än vad vi visar :/ Klockan 16.15 är det matchstart i kungsängen så det är bara att ladda batterierna!

Vad ska ni göra på halloween? :D

Puss&kram


Sänder en extra tanke till pappa, moster, mormor, morfar, farmor & farfar idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0