LÖRDAGSKVÄLL :)

Sådär, matchen är spelad & vi spelade bra i första perioden & halva andra, då hade täby riktigt svårt mot oss & vi skapade många målchanser.. Ett tag ledde vi matchen med 2-1.. Sen kommer vi in i vår svacka som vi alltid & då menar jag alltid får :( Poff så har vi massa lätta mål i baken, inge roligt det där! Blev förlust men jag glädjer mig åt att vi gjorde ett bättre resultat än aik (jag tippar täby som 1:a & aik 2:a i serien) så de känns ändå bra - förlåt grodan - ;) tillägger då att vi förlorade mot aik med 0-7.. får vi bort våra formsvackor så blir vi betydligt bättre! Det kommer vi att jobba stenhårt på nu! :D

Jag är iaf glad för jag fick göra ett mål, blev matchens lirare & fick fladderfittan :D Kanske ska förklara vad det är, fladderfittan är en fladdermus (mjukisdjur) som man får om man presterat bra på träningarna i veckan & match.. nåt man helt enkelt gör sig förtjänt av :) En riktigt bra idé! :D Blev iaf riktigt glad, kändes jätteskönt :)

Ikväll är det ugång på schemat, ska till tegel :D Ska bli skitkul faktiskt :D Bara att ladda tjejer för en grym kväll :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0