FREDAGSMORGON!

Fredagsmorgon vilket innebär att helgen smyger sig på :) Helgen är fullbokad med en massa roliga saker! :D För omväxlingsskull tänkte jag skriva ett blogginlägg tidigt, detta för mina kära läsares skull som vill ha något att läsa på jobbet ;) Så varsågoda! :D


Ska börja leta på nätet om jag kan hitta en bild som beskriver min frisyr jag vill ha, alltid lättare att visa frisören en bild än att sitta där & försöka förklara hur man vill ha det! Så jag hoppas att jag ska hitta något men det är lite knepigt.. Klockan 11.00 smäller det iaf! :D


Efter frisören ska jag vänta på att älsklingen slutar jobbet så ska vi göra ett litet besök på systembolaget för att inhandla lite drickbart inför imorgon då vi ska ha lite party med laget :) Kul att så många ska komma! :D Till att börja med ska vi vinna matchen imorgon! Ska även in en sväng på ica & hämta ut mitt mobila bredband. Ja, jag kanske är lite stenålders som fortfarande sitter här med alla sladdar men det ska det bli ändring på :D


Vallentuna - Töjnan > Turebergshallen kl 16.00!


Ikväll blir det lugnt, ladda inför matchen! Titta på idol med älsklingen & bara ha det trevligt! :D

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0