FREDAG!

Som alltid den första torsdagen i oktober är det rimbo marknad, sveriges största endagsmarknad :) Jag & älsklingen åkte dit på morgonen med min moster & hennes man. Inhandlade det årliga inköpen - strumpor & kokosbollar - sen handlade vi lite till mamma & så köpte jag ett läderarmband & ett halsband :) Fick även smaka en sjukt god vitlökskorv som fick följa med hem sen ;)

Idag är det fredag & den dagen jag & min älskade ska bjuda ut sofia på sin födelsedagsmiddag :) Ikväll bär det av till stan för att äta på jensen's, rackarns vad gott det är! :D Så det blir en mysig fredagskväll med tjejen & några vänner :)

Imorgon - lördag - har vi hemmamatch mot åkersberga kl 15.30 :) jag hoppas ni befinner er på läktaren & hejar fram oss till en seger! :D

Nu ska jag & älsklingen laga lite lunch & bara mysa innan det blir att göra sig i ordning & bege sig mot storstaden stockholm! :D

Önskar er alla en fortsatt trevlig fredag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0