FREDAG KVÄLL!

Längtar tills älsklingen kommer hem för då blir det lite fredagsmys hemma hos henne, ska bli skönt :) Oj, klockan är ju faktiskt snart åtta så då får jag nog ta & göra mig i ordning :) Har en del som måste göras innan..

Lagade god middag - pasta med kyckling, paprika & champinjoner i vitlök&örtsås -  med mamma idag också, måste säga att jag blev riktigt nöjd med resultatet - har aldrig lagat denna maträtt förut -

Ska fixa det sista nu men uppdaterar bloggen imorgon :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: det hoppas jag med :P Klart jag berättar sen.. det kommer komma massa bilder oxå :P



Hoppas ni får kul med :D Puss å Kram

2009-10-30 @ 22:35:29
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0