FREDAG!

Så är det fredag igen, men vem klagar på det? :) Idag gick jag & älsklingen upp 06.30 - gääsp - för hon skulle till husläkaren med sin stukade fot, därefter blev hon skickad till täby närsjukhus för röntgen så att man kan utesluta att det är något allvarligt fel. Jag håller tummarna för dig älskling :) Tur nog så var det ingen kö i täby så det hela gick väl på ungefär 15 minuter :) Därefter åkte vi hem & handlade, gick till ida för att se på hennes ursöta kattunge & åt lunch! :D Nu är hon på jobbet & jag sitter framför datorn..

Ikväll ska jag & älsklingen se på film som vi har hyrt, blir en mysig hemmakväll & det ska bli riktigt skönt faktiskt! :) Innan dess ska jag & mamma äta god middag! :)

Imorgon ska jag & mamma åka med resten av släkten & tända ljus på min mosters, mormors & morfars grav & sen blir det fika hemma hos min andra moster. Kommer att sända extra många tankar till min pappa & min moster imorgon - självklart till mormor, morfar, farmor & farfar med men dem träffade jag aldrig - som nu är i himlen! Tillägger att pappa, farmor & farfar redan fått utsmyckning på sin grav! :)

För er som inte vet så dog min pappa för lite mer än 11 år sedan i skelettcancer & min moster dog för 2 år sedan, även hon i cancer :/ Jag saknar & tänker på er! Hatar den förbannade sjukdomen! Den ska besegras!

Därefter ska jag & älsklingen träffa lite vänner & äta middag & ha det trevligt :) Ska bli roligt! :)


Hoppas ni alla har en underbar fredag & trevlig helg :)


Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

sure darl :)



Vad ska du hitta på på Halloween? :)

2009-10-30 @ 16:11:38
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, jag ska också tänka på din pappa imorgon på alla helgons dag. Och på mina gammelfarmödrar :P



Jag kommer ihåg när vi var hos dig när vi var små och busade med din pappa när han kollade på tv på övervåningen. Vi knackade på dörren hela tiden :)



Hoppas du får en supermysig kväll <3

2009-10-30 @ 16:15:26
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0