EN ONSDAG!

Oj får be om ursäkt att mitt blogginlägg kommer så sent som det gör. Började morgonen hemma hos älsklingen, åt frukost tillsammans & sen tittade jag på våra bästa år innan jag begav mig hemåt medans älsklingen spelade dataspel - tråkigt - ;)

Har storstädat hemma med mamma hela dagen lång. Städat alla skåp & lådor i hela köket, tog en evighet men nu är den biten helt klar :) Usch vad mycket saker man samlar på sig genom åren & vilket jädra jobb det är att rensa igenom allt sen :P Därefter blev det att laga middag - potatisgratäng & lövbiff - riktigt fin middag för att vara en onsdag ;)

Åh vet ni vad jag gjorde när jag skulle äta lunch? Här kommer min klantighet fram.. Jag skulle äta upp köttfärssåsen som blev över för några dagar sedan som vi fryste in. Kokade pasta & kände hur magen började kurra, hungrig som jag var.. Allt gick galant tills det momentet då pastavattnet ska hällas av, då slant locket ur mina händer & all min goda pasta låg i diskhon! :( Tror ni att jag var sugen på pasta sen eller? Neej! Och eftersom det var den sista pastan som fanns hemma så fick det bli stekt potatis & köttfärssås, haha :P

Ikväll ska jag & mamma titta på - halv åtta hos mig & bonde söker fru - :D Sen kommer älsklingen hem så då blir det lite onsdagsmys :) Längtar! :)

Förlåt alla läsare för att bloggen uppdateras så sent idag :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0