EN ONSDAG!

Onsdag idag, vaknade upp hemma hos älsklingen vid 07.00 - gäsp - för hon skulle till tandläkaren & jag erbjöd mig att följa med som stöd ;) Därefter handlade vi lite på coop & gick hem till mig & tittade på film. Båda somnade rätt gott i soffan ;) Sen blev det lunchdags & vi åt kycklingtacos idag med eftersom det redan fanns - så rackarns gott - :D För en timme sen åkte älsklingen till jobbet & jag har städat "mitt" tv-rum :D Så nu är det så rent & fint så! Blev en liten fikapaus med mamma också :)

Ikväll blir det middag med mamma - ost&skinkpaj - mums :) Sen hamnar jag säkert framför tv:n som alla andra kvällar ;) Ska titta på sverige - albanien på 6:an klockan 20.00 :D Jag som trodde att deras kvalchans till vm var borta? Men det verkar inte så? Fattar ingenting..

Hoppas ni andra har en bra onsdag :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är inte borta. Bara minimala.

2009-10-14 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0