EN LÖRDAG!

Idag är det lördag & min lördag kommer att inledas med match klockan 13.00 i hammarbacken, täby is står för motståndet & det kommer att bli en tuff match kan jag säga redan nu! Det är ett väldigt samspelt lag som jag tror hamnar i toppen av serien i år..

Efter matchen blir det nog lite lugnt, tagga om inför ikväll då det är utgång som gäller :) Jag som verkligen inte är en utgångsmänniska, men ikväll så ;) Då blir det tegelbruket & det ska faktiskt bli kul :D Jag hoppas att alex kommer ihåg vad hon lovat ;) Kommer att skratta ihjäl mig :D Kul att det verkar som så många ska dit :D Jag tror det kommer bli en kanonkväll :) Måste även färga på min lugg, för den börjar se förjävlig ut färgmässigt.. Lite pillrigt när man inte ser själv, men får försöka ;) I värsta fall får jag väl bära mössa ikväll!

Hoppas ni alla har en grym lördag! Simma lugnt :D

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0