DAGEN EFTER!

Söndag idag & kvällen igår spenderades med älsklingen & en massa vänner! :D Började med förfest hemma hos malin - malin, ida, hanna, jessica, jag & älsklingen - mycket trevligt :) Sedan fortsatte kvällen vidare in mot tegel & då träffade vi katta, lina, bettan & carro :) Inne på tegel dök det upp fler bekanta ansikten, nämligen findus & alex.. Det var iaf riktigt trevligt igår & jag lärde mig en ordentlig läxa! Jag ska aldrig mer dricka flera rosa pantern - mjölkdrinkar - för mitt blodsocker pallade verkligen inte det & dum som jag är så tänkte jag inte på det :/ Ett normalt blodsockervärde ska ligga på ungefär 4-6, över 10 är det iaf klassat som högt & när jag kom hem inatt & skulle ta ett blodprov så kan inte min mätare visa hur jag ligger - då har jag ett så högt blodsocker att mätaren inte klarar av att mäta det - tillslut visade det iaf 30 :(

För er som inte vet så höjer mjölk blodsockervärdet ganska mycket & jag drack nog 3 sådana drinkar + allt annat.. Aldrig mer så många! Kunde gått illa :/

Jag tackar iaf alla som var med igår, det var riktigt kul :D Så kul att till och med jag, den stela pinnen själv, dansade en hel del :D

Imorse mådde man inte sådär jättebra men jag antar att det hör till, mår iaf bättre nu & ikväll är det egentligen caperiotäby match men jag & älsklingen tänkte hoppa den & istället åka till lina & tess på lite söndagsmys :D

På återseende! :D

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Lina

och mysigt söndagsmys i soffan blev det! tror Xerox mådde bäst :p

2009-10-18 @ 21:22:12
URL: http://linalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0