UNDERBAR ONSDAG!

Onsdag idag & denna dag har varit underbar! :) Började med att jag åkte till arninge för att möta upp älsklingen & så handlade vi årets första julklappar, wooohoo :) Därefter åkte vi hem, lagade lunch, tittade på film & bara hade det allmänt mysigt :) Blev middag på restaurang madonna i täby med älsklingen & sofia :) Jag åt filé oscar, inte varje onsdag man gör det ;) Sen mötte vi tess & även sofias kompis cecilia för att gå på bio! Gissa vilken vi såg?! New moon! :D För andra gången & den var lika bra den här gången! :D Dessutom löste det sig med min lön, det hade bara blivit fel i systemet så det ska rättas till :) Skönt - vilken underbar onsdag! :)

Nu ska jag gå & lägga mig för jag är ganska trött, men först ska jag se om det går att titta på kvällens avsnitt av bonde söker fru ;)

Sov gott alla läsare :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt det låter :P



Jag vaccinerade mig igår, och jag har bara fått lite ont i armen. Så jag tycker nog att du ska vaccinera dig så du inte blir sjuk ;)



PUSS<3

2009-11-26 @ 12:25:04
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0