TORSDAG!

Idag blev det en ledig dag - ingen som ringt & behövt vikarie. Fast idag är jag glad att ingen ringt för mår inte helt bra. Har haft huvudvärk större delen av dagen & är lite småförkyld, så det är rätt skönt att vara hemma & ta det lugnt. Tänkte snart lägga mig på soffan igen & försöka sova lite till.

Inatt sov jag hemma hos älsklingen & det kändes riktigt bra att sova tillsammans igen efter 3 nätter ifrån varandra. Det är så tomt att lägga sig i en kall säng ensam när man är van att alltid sova tillsammans med sin älskade..

Kom på en sak, är det någon som vet vad man kan använda på torra läppar för att det ska bli bättre? Kan inte använda lypsyl eller så för jag tror inte att jag tål det, får alltid munsår :/ Not fuuun! :( Rackarns vad det svider.. Snälla, ge mig tips om ni har några :)

Ikväll är det innebandyträning, hoppas att huvudvärken är borta & om inte annat får jag ta en ipren - gillar inte att göra det i onödan -

Nu ska jag bädda ned mig i soffan med kudde & täcke & vänta på att älsklingen kommer hem - jag saknar dig - :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: ja.. jag ska nog ta den nästa vecka, tänkte ta den igår, men vågade inte eftersom jag är förskyld. Visserligen skulle det inte vara några problem så länge man inte hade feber. Men jag vågar inte ta några risker eftersom man med stor sannolikhet kommer bli lite sjuk efter vaccinet.



Ja, jag vaknade 12 :) Jag var uppe ganska sent igår :P

2009-11-12 @ 14:12:55
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag brukar oxå få munsår av lipsyl, men det finns en jag kan använda. Nueva heter den och finns på apoteket. Har du provat den? :)

2009-11-12 @ 14:14:43
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den var vit och grå förut, men är vit och blå nu. Jag tycker den är underbar! Läpparna blir lena som siden. Sen är det ju den enda jag inte får munsår av också + att den är parfymfri, vilket är ett plus.

2009-11-12 @ 19:14:35
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0