SUUUUUR!

Kom hem från innebandyträningen, duschade, gjorde en ostmacka & en kopp citronte & var allmänt glad men tänk så snabbt det kan förändras? Blir så jäkla förbannad, tittar på min lönespecifikation & upptäcker att jag nu inte har fått rätt timlön :/ Detta innebär alltså att jag får mindre än vad jag ska ha!

Jag har redan ifrågasatt chefen en gång om varför hon gav just mig mindre än alla andra vikarier & fick ett riktigt lamt svar. Efter att jag ställt chefen mot väggen fick jag så mycket som alla andra tjänade. Men denna gången fick jag tydligen inte det! Varför ska jag få mindre än alla andra?! Blir så jäkla förbannad! :( Kul att få mindre denna lön när man ska handla julklappar! :'( Imorgon vet jag någon som ska ringa & ifrågasätta detta & jag kommer inte att vara glad, det kan jag lova! :(

Våga stå på er folket, har ni rätt så ska ni kämpa för det!


Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Samanta&Amanda

Asså på sommaren kan jag hålla med dig om, MEn nu på vintern är det så grått och trist och inga folk för alla sitter inne om dagarna, MEn det är najsiga är att det är sjukt många storfesten nu, Sånna som alla e bjudna till, tex bygdegårdsfester och massa :D

2009-11-24 @ 23:20:20
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: Malin

Det e bra Emmet, ge henne vad hon tål!

2009-11-25 @ 20:22:16
Postat av: Sissi

Helt rätt! Och gå med i facket! :)

2009-11-26 @ 22:38:10
URL: http://honungyoghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0