SÖNDAG!

Halloweenfesten igår var trevlig, vi åt middag - ris & kycklinggryta - som blev riktigt god faktiskt & så spelade vi en hel del buzz! :D Blev inget direkt festade för min del eftersom jag ska spela match idag, men det var riktigt skönt att kliva upp såhär dagen efter & må braa! :D

Idag är det match som gäller, klockan 16.15 i kungsängen & då måste vi verkligen vinna. Det är dags att börja plocka poäng nu! Efter matchen blir det hem & slappa, titta på ensam mamma söker med älsklingen :) Ska bli mysigt!

Haha måste bara skriva en rolig kommentar som mitt kusinbarn joel sa igår..

Joel : har du färgat håret?

Jag : Ja, det har jag..

Joel : Snyggt, du passar i det..


Sen när vi går på kyrkogården så säger han, du ser ut som en rockstjärna ;) Haha, tyckte det var så gulligt & roligt sagt :) Kanske mitt framtida yrke är rockstjärna? Jag har ju tydligen looken :P

Ha en mysig söndag :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0