REGNET DET BARA ÖSER NED..

Ja, regnet öser verkligen ned idag & stundtals även snön. Riktigt tråkigt höstväder.. Jag har i alla fall gjort lite nytta idag, har städat mitt rum & badrummet så det är skinande rent :) Sitter nu här med tända ljus & duntofflor & funderar på att gå ut i köket & göra mig en varm kopp te, skulle vara riktigt gott faktiskt :)

Igår hade jag & älsklingen en riktig mysonsdag. Vi hyrde filmen wallander - prästen.. Och eftersom vi följer alla wallanderfilmerna så måste man ju bara se dem, tycker faktiskt att de är bra :) Det blev en lyxdag sådär i vardagen - till middag åt vi potatisklyftor med lövbiff & sen vart det lite cola på kvällen - mums! :) Ibland får man ha sådana vardagar ;) Kurade ihop oss i soffan med duntäcke, riktigt mysigt faktiskt :)

Ikväll ska jag på innebandyträning, men först är det spelarmöte klockan halv åtta. Tror det kommer bli bra & jag känner på mig att vi kommer att börja plocka poäng snart! :D Vi är de svarta krigarna från vallentuna som aldrig ger upp! :)

Vad gör ni andra såhär i höstmörkret? :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eran mysonsdag lät härlig :) Jag, Angelica och Elaine ska äta bullar och kolla på mtv music awards ikväll, så det blir lite vardagsmys det med :P Puss

2009-11-05 @ 16:18:31
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0