ONSDAG

Idag är det lillördag, men för min del blir det lugnt :) Har jobbat i veckan & det har faktiskt varit jätteroligt! :D Det enda negativa är att min förkylning blir värre - finns ju en del baciller på dagis :/ Idag var det mörkt när jag gick hem vid halv fem - haha, det rimmade ;) hur som helst, jag tycker det är lite trist när det blir mörkt så tidigt :/ Men det är mysigt när man får tända ljus & små lampor hemma :)

Ikväll ska jag bara titta på tv & slappa. Ska gå hem till älsklingen & mysa lite ikväll :D Så det blir en lugn kväll men det känns lagom för min del för huvudet värker :/ Hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk :/

Vad ska ni göra ikväll? :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

nej, jag skulle gjort det igår.. men ångra mig. Jag vet inte om jag vågar. Känner dock en som tagit det och hon vart bara lite sjuk i 2 dagar..

2009-11-12 @ 12:19:00
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0