MÅNDAG!

Spelade match igår, vill nog inte ens prata om den. Jag tror att det var den sämsta matchen någonsin, jag är inte alls nöjd med min egna prestation.. Allt gick verkligen åt helvete! :/ Jag är riktigt trött på att förlora nu! :( Förstår inte vad vi har hamnat i för svacka, för vi är inte såhär dåliga :/

Efter matchen åkte jag hem & åt & duschade, därefter gick jag till älsklingen. Vi tittade på ensam mamma söker & sen slocknade jag i sängen. Skönt att somna tidigt :)

Idag ska jag inte göra något speciellt, blir hemma.. Mår inte riktigt bra idag.. :/ Ska laga egna pannbiffar ikväll som serveras med kokt potatis, grönsaker & brunsås :) Hoppas att det blir gott :)

Vad gör ni idag?

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, jag har aldrig spelat det :P var det kul? puss

2009-11-02 @ 20:05:02
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0