LYCKORUS..

Ja, igår upplevde man verkligen ett lyckorus genom hela kroppen! Vilken otrolig känsla det var.. Igår hade vi match mot ekerö.. För er som inte vet så är en match uppdelad i tre perioder - 3x20 minuter. I sista perioden lyckas ekerö göra ett riktigt skitmål & leder matchen med 4-3 & det är mindre än 4 minuter kvar att spela. Tankarna for genom huvudet & alla var inställda på att vinna matchen. Klockan slår 19.03 när jag får en pass & skjuter bollen i mål, 4-4 med 57 sekunder kvar av matchen. Alla är taggade till tusen & så händer det.. Mickis skjuter & gör mål, klockan står på 19.37 & vi leder nu med 5-4! :D Det återstår alltså 23 sekunder & vi pratar om hur vi ska göra de sista sekunderna & allt går enligt planerna! :D

Vi vände alltså matchen från underläge 3-4 till att vinna matchen med 5-4 på endast 57 sekunder! :D


Jag kände ett lyckorus i hela kroppen, vilken laginsats vi gjorde & fyfan så bra vi är! :D Jag är så jävla stolt - ursäkta att jag svär - men det var helt underbart! :D Vallentunas damer är verkligen det bästa laget någonsin <3


Förövrigt var new moon riktigt braa! :D


Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Visst gjorde hon? :P Hon är grymt duktig på att göra headers :)



Jodå, allt är bra :) Sj då?



Puss<3

2009-11-22 @ 12:47:57
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0