HELGRESUMÉ..

Oj, förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera min blogg. Jag har helt enkelt inte suttit vid datorn på ett par dagar.. Jag får göra en liten resumé på hur helgen har sett ut :)

Lördag : Spelade match i hammarbacken mot kista. Vi tog årets första seger & det blev en rejäl seger med 10-2 till oss! :D Jag är nöjd med min insats - 2 mål & 3 ass - :) Och det kändes så rackarns skönt med en seger, äntligen! :D Efter matchen gick jag & älsklingen hem & duschade & fixade oss för att dra till hanna :) Där var det party, vi spelade massa spel & så :)

Söndag : Vaknade upp hos hanna, käkade frukost & så åkte vi hem med 11.32 tåget :) Därefter var vi bara hemma & slappade för det blev inte många timmars sömn i lördagsnatt ;) Sen åkte vi till täby centrum & åt middag med sofia innan vi intog våra plaster i tibblehallen för att se på mer innebandy. Caperiotäby - warberg & där visade man att man tänker hänga på i toppen i år igen! :D Heja täby, vinst med 11-9! :D Sen åkte vi hem & då blev det mys i sängen framför tv:n! :) Tittade på heartbreak hotel & paradise hotel :D Gjorde en god efterrätt också, hallon & blåbär med smält vit choklad över & till det åt vi vaniljglass! :D Sen somnade man rätt gott ;)


Måndag :
Idag har jag & älsklingen varit lediga båda två :) Vi åkte en sväng med hanna för lite shopping - arninge & täby centrum - & sen åkte vi med sofia till barkaby & gick på rusta :) Nu är man hemma & har ätit middag med mamma - pannbiff, potatis, lingonsylt & gräddsås - mums så gott det är! :D

Snart kommer älsklingen & ikväll ska vi titta på ullared! :D

Hoppas ni andra har haft en bra helg :)

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en bra helg det ;)

2009-11-16 @ 18:58:21
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0