HAMMARBACKEN

Fredagen igår spenderades som sagt hemma hos lina & tess. Beställde pizza, tittade på idol & två filmer. Först såg vi den så omtalade skräckfilmen - paranormal activity - någon som sett den? Jag vet inte om jag tycker att den var så läskig egentligen.. Jaja, därefter tittade på vi - the proposal - en mycket rolig film! :D Sen åkte jag & älsklingen hem vid 01.15 :)

Idag ska jag gå upp till hammarbacken & titta på lite innebandy. Herrarna spelar klockan tolv, men måste både duscha & käka lunch innan så kommer inte se den från matchstart.. Därefter kommer den roliga matchen, vallentunas damjuniorer ska möta töjnan, de mycket omtalade laget ;) Ska bli riktigt roligt! :D

Vad ska ni göra idag? :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0