FREDAG DEN 13:E...

Idag är det den såkallade otursdagen, fredag den 13:e.. Hur har eran dag varit hittills? :) Hoppas att ni inte har råkat ut för något :)

Min morgon började i alla fall med att jag vaknade hemma hos älsklingen. Vi åt frukost & sen gick vi hem till mig för att fixa oss innan vi skulle åka till arninge. I arninge inhandlade jag lite duschcreme, skurmedel & ett lypsyl som jag hoppas kan fungera. Sen åt vi lunch på café arnes - filé oscar - riktigt mysigt & gott :) Jag älskar dig så otroligt mycket :) Därefter åkte jag hem med världens otrevligaste busschafför. Ska förklara varför..

Jag åker buss 524 från arninge som går till upplandsväsby. Vid täbyvägen hoppar några tjejer av 610:an för att byta buss till 524, bara det att busschaffören inte stannar & plockar upp dem trots att de tydligt visar att de ska med. En man sitter längst fram i bussen & säger till busschaffören att tjejerna ska med & han blir sur & skriker efter ett tag åt denna man att han ska hålla käften. Stackars tjejerna som inte kom med bussen :/ Klart att bussen ska stanna på hållplatserna när det finns folk som ska med! :/ Skärpning! Ibland blir man så förbannad på sl.. :(

Ikväll ska jag & älsklingen äta tacos & ha mys framför tv:n - längtar tills du kommer hem från jobbet gumman :)

Vad ska ni göra ikväll?

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: desiree



vad jag har förstått är man immun mot influensan när man har tagit den eller fått den? vet inte riktigt. att man blir skyddad från det iaf. :/ men jag vet inte är inte insatt i svininfluensan ville bara inte riskera nåt.. :/

2009-11-13 @ 18:48:56
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad bra att det kändes bättre :) Jag håller tummarna att du inte får munsår :P

2009-11-13 @ 18:55:57
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0